Free diecutting files

Tuesday 15 September 2009

Mijn potloden maar weer eens te voorschijn getoverd.

Voor de verandering maar weer eens een afdrukje in gekleurd. Dat is al weer een tijdje terug, de potloden lagen er een beetje te verstoffen. Het afdrukje wilde alleen niet meteen lukken . Ik denk dat ik hem wel 10 keer gedaan heb. Of er was een stukje te vaag of er zaten vlekjes bij ....nou ja misschien ben ik ook wel een meut hoor wat dat betreft.
Maar uiteindelijk ben ik zelf wel tevreden zijn over het eindresultaat.
Oja ik heb de kaart gemaakt voor inspirational cardsketches.

Leuk dat je even kwam kijken, tot de volgende keer.

9 comments:

CĂ©line said...

Het is een prachtig kaartje geworden! Wat een mooie kleuren!
Groetjes!

Dora said...

Hij is schitterend mooi Lenet, je bent het niet verleerd het inkleuren, super!

Anonymous said...

Tja, misschien niet zo aardig van me, maar ik vind dit helemaal geen kaartje voor jou Lenet.
Kunstig gedaan en je kan het vast heel goed, maar dit is zo'n kaartje wat je overal en van iedereen ziet.
Die andere (jouw eigen stijl) zijn veel mooier.

groetjes
Joan

Dawn♥ said...

Oh Lenet it's breathtaking GORGEOUS. Beautifully done dear. Thank you for joining us at ICS! :)
♥Dawn♥
Owner of ICS

Hetty said...

Wat een mooi kaartje en natuurlijk zulk mooi papier heb het ook maar nog niet gebruikt

Ann said...

Lenet ik vind het juist heel leuk dat je zo veel verschillende kaarten maakt. Ik doe dat ook graag van alles wat. Ik vind het dan ook weer een schitterend kaartje en daar voel men zich vast gauw beter door

Ilonka said...

Hoi Lenet wat een prachtig papier heb je voor dit kaartje gebruikt.
En je kaartje wat een schatje zeg . Leuk stempeltje zo cute!!


groetjes Ilonka

Nancy Feer said...

verandering van spijs doet eten zeggen ze.......Ik vind m superleuk

Alexandra said...

Vind hem ook geweldig. Vrolijke kleuren ook, precies wat iemand nodig heeft die ziekjes is.