Free diecutting files

Sunday 4 October 2009

Nog meer world cardmaking day

Hahah ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik heb er vandaag nog twee gemaakt voor two sketches fot you. Ik zag de sketches en wist meteen hoe ze moesten worden. Tja en dan kan ik echt niet iets anders gaan doen en het laten zitten.
Weer even in twee aparte berichtjes om dat ik twee linken moet hebben.
pff het lijkt wel topsport dat kaarten maken zeg, Heerlijk.
Okee dit is nummer een die ik vandaag gemaakt heb met wat oud bo bunny papier. Geinspireerd door Kazans sketch #36

Als je mijn creatie beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken, tot de volgende keer.

Photobucket

4 comments:

Dora said...

Weer zo'n mooie kaart, je gaat als een speer!

CĂ©line said...

Lief kaartje!

natacha said...

heel mooi kaartje
groetjes natacha

sam said...

heel mooi kaartje! mooie strik ook!