Free diecutting files

Friday 20 November 2009

Draaikaart voor 2s4u

Hier mijn uitwerking voor 2s4u Laura's sketch # 39 Ik vond het een hele leuke sketch en moet zeggen dat ik er zelf erg blij ben met het resultaat.
De cirkel in het midden kun je draaien op de achterkant staat birthday.


En omdat ik zag dat ik al meer dan 12000 bezoekjes op mijn blog heb gehad hier een kleine werkbeschrijving van de kaart.
Je neemt een kaart op de plek waar je de draai cirkel wilt hebben maak je een gat/ cirkel .Ik heb hier voor mijn nestabilities gebruikt. De snijplaat heb ik binnen in de kaart gedaan, daarop de nestabilitie en dan de andere snijplaat. ( opengevouwen paste hij niet door mijn bigshot).
De draaicirkel die in het gat moet komen maak je twee keer . Zorg wel dat deze kleiner is dan de cirkel in de kaart, ik heb een nestabilitie een slag kleiner gebruikt.
Op de achterkant van een van de cirkels plak je een draad, en dan plak je de andere cirkel tegen de achterkant.Dan leg je de cirkel in het midden van het gat en plak je de touwtjes op de voorkant van de kaart vast. Daarover heen plak je patterned paper of cardstock en zie je niets meer van het draadje.Asl variatie kun je natuurlijk een andere vorm nemen dan een cirkel en het draadje aan de zijkanten plakken . Dan krijg je een kantel figuur ipv een draaifiguur.
ik zou zeggen : veel plezier ermee . Het is echt heel leuk om zo'n kaart te maken.

Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

20 comments:

Andrea said...

leuk idee lenet
groetjes andrea

Ann said...

Leuk Lenet deze kaart heb niet zo lang geleden ook zo'n draaikaart gemaakt en je kan er leuke dingen mee maken.

Ilonka said...

Hoi Lenet wat een prachtige kaart en dank je wel dat je het met ons wilt delen. Ik ga hem zeker een keer maken hij is echt heel stijlvol.

groetjes ilonka

Manon said...

Heeel erg gaaf!

angelina said...

erg leuk idee en mooie kaart

Boukje said...

Wat een mooie! Leuk dat de cirkel kan draaien!
Groetjes Boukje.

cnelson said...

oh so beautiful!

NicoleJ said...

Wow Lenet wat een geweldige kaart!
En wat leuk dat je er een workshop van op je weblog hebt gezet!

groetjes Nicole

sam said...

heel mooi kaartje, leuk ook de draaiende cirkel!

Kitty said...

Heel leuk Lenet!Heel bruikbaar ook voor de kerst (maar dit jaar niet meer, hahaha)

Knutselfreak said...

Wat een leuke kaart, Lenet.
Bedankt voor de werkbeschrijving.
Groetjes,
Selma

scrapdictive said...

Het is een heel leuke kaart geworden.
Goede werkbeschrijving ook. Blond genoeg was het mij even ontschoten dat je 2 draaicirkels nodig hebt. Wel logisch ook natuurlijk, maar ja... iedereen heeft zijn/haar ietwat minder snuggere momenten zullen we maar zeggen;)

Toodles,
Jolanda

Kathy Martin said...

Very pretty and feminine! Love thos flowers! :) Kathy

simone said...

heel mooi zeker een kaart om ook eens te maken.
bedankt voor het worksjoppie

Groetjes Simone

Laura Davis said...

What a creative card! Thanks for playing at 2S4Y!
Laura

papertrails leaver said...

such beauty and shabby chicness that I adore!

Dora said...

Weer een prachtige kaart en ik vind dat draaisysteem erg leuk, heb ik ook eens gedaan weet niet meer met welke.....oeps!

Alexandra said...

Wat een prachtige kaart en dank je wel voor de werkbeschrijving, ben er heel blij mee en zal het zeker een keer gaan proberen.

Ellen said...

Leuk idee, Lenet! Je kaart is erg mooi geworden.

Groetjes Ellen

Anonymous said...

Lenet,

Ik heb een award aan je uitgereikt. Wil je mijn bericht (vooralsnog alleen in het Engels; druk3x)lezen op mijn blog?
http://pinkacollection.blogspot.com

Karin