Free diecutting files

Sunday 8 November 2009

happiness

Dit kaartje is voor Mojo Monday . Ik was een beetje randjes aan het proberen voor om de foto en vind deze eigenlijk ook wel mooi..Kan nu alleen niet keizen of ik dit nu leuker vind od dat van de vorige..wat vinden jullie?
de stipjes zijn weer gedaan met de pearl markers.
Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken,ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat
Tot de volgende keer.
Photobucket

16 comments:

Annelies said...

Ik vind dit een mooi randje hoor. En een prachtige kaart ook!

Joan said...

Heel chique, met die pareltjes !

Andrea said...

een superromantische kaart is dit, heel erg mooi vind ik dit
groetjs andrea

Maudy said...

Errug mooi! Je bent helemaal over op kaartjes zeker? Mooi papier trouwens en wat voor steentjes zijn dit dan?

Ann said...

Terug een prachtige kaart Lenet !!
Deze rand vind ik persoonlijk wel leuk omdat hij zo wat mysterieus/feeeriek is door de wazige rand (ps waar vind je deze trouwens :wink: ?)

nog een fijne zondag,

groetjes Ann

Tamara said...

weer een ontzettend mooi kaartje lenet en ze hebben beide gewoon wat :) xx

Dora said...

Dit ziet er ook prachtig uit! De kaart is beeldschoon! En die parels blijven mooier dan puffy paint zie ik.

http://ingridsknitting.blogspot.be/ said...

Hmmm .... Weer eentje met een wauw effect ...PRACHTIG .... en het randje ????? Tja een pareltje zou ik zeggen !

Ann said...

wat een prachtige kaart is dit weer geworden Lenet Erg romantisch

celia said...

Ja,voor mij is deze rand rond je foto ook meer passend voor je kaartjes...en dit kaartje...ja...dit is weer een juweeltje!!!

Sandra1968 said...

Wauw, wat een schitterende kaart!

Alexandra said...

Mooie kaart Lenet. Vind beide randjes mooi, moeilijk kiezen. Het wazige randje vind ik wel goed bij romantische kaarten passen.

Kitty said...

't is weer een juweeltje Lenet, en het randje, eehhh, ik vind de vorige eerlijk gezegd mooier *bloos*

Hetty said...

Wat een super mooi kaartje weer

Ilonka said...

Whow wat een schitterend kaartje erg mooi

liefs Ilonka

natacha said...

chique kaartje