Free diecutting files

Saturday 7 November 2009

oeioeioeioei


Er zullen nu een aantal mensen met hun mond open zitten van verbazing als ze dit kaartje zien.
Niet omdat hij geweld is hoor ofzo, maar vanwege de bling op de kaart . Die mensen weten dat ik altijd heb geroepen dat ik absoluut niet van bling hou , en ik had het ook niet in huis. Wel een hotfix maar daar deed ik alleen af entoe wat pareltjes of teiger-ogen mee . maar deze steentjes vond ik zo leuk ze hebben een regenboog in zich. Allemaal kleurtjes dus De swirl heb ik dus zelf gemaakt met mijn hotfix haha het wordt nog wat met me want de twee hartjes heb ik bewerkt met witte doodlebug glitter .Het bloemetje onder het roosje heb ik met parelmoer glimmermist gedaan en de takjes
Hijis gemaakt met de sketch van 2S4Y
Zo ik hoop dat ik niet te shockerend ben geweest?? Wen er maar aan want ik denk dat het nog wel weer terug zal komen.
De kaart komt niet echt mooi uit op de foto maar als je erop klikt zie je hem groter en beter. .


Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken,ik vind het erg leuk als je een berichtje achterlaat.
Tot de volgende keer.
Photobucket

12 comments:

Kitty said...

Wat een mooie swirl, mooi kaartje ook!

Annelies said...

Ik vind het een prachtige kaar, zelfs met bling ;-)

natacha said...

prachtige kaart leuk met de bling swirl
fijn weekend
groetjes natacha

Dora said...

Ik gebruikte het ook nooit, en nu vind ik het enorm leuk, ook bij deze kaart is het perfect, het maakt de kaart helemaal af, ga jij maar lekker door met blingen;)

Alexandra said...

Nu, mijn mond ging wel open hoor, niet vanwege de bling, maar omdat hij zo mooi is.

Hetty said...

Wauw wat een schitterend kaartje ik ben ook niet van de bling bling maar hier vind ik het mooi opstaan

cnelson said...

perfectly lovely!!!

Laura Davis said...

This is beautiful! Thanks for playing at 2S4Y!
Laura

Anonymous said...

Hele mooie kaartjes heb je weer gemaakt Lenet!

Ann said...

PRACHTIGE kaart Lenet !!!

groetjes Ann

Maudy said...

hahahaha ja het wordt zeker nog wat met je. En inderdaad jij en Bling bling. Mijn god waar gaat dat heen. Maar hij is prachtig geworden dus ben benieuwd naar het vervolg hiervan.

http://ingridsknitting.blogspot.be/ said...

hihihihi moet ook een beetje lachen hoor ! Lenet en bling bling hmmm gaat eigenlijk niet samen .... maar het resultaat is verbluffend mooi !