Free diecutting files

Wednesday 18 November 2009

Pearl Marker tip !!

Vandaag geen kaartje maar een tip.

Zoals jullie wel weten ben ik gek op de pearlmarkers van waco , nou hoorde ik vande week toen ik even bij Maak 't nou was , dat er al verschillende zijn geweest die de marker besteld hadden.

Dus hier even een leuke tip voor de gelukkige eigenaars.
Hoe maak je je eigen Prima swirl!
Heel simpel. Je kopieert een swirl met een copieermachine , of je scant hem en print hem uit.
Dan neem je een stukje transparant en dan bevestig je even met een paar plakbandjes op de copie. Nou maak je waar de pareltjes zitten gaatjes en voila..je hebt een malletje.
Ik heb transparant genomen omdat je dan goed kan zien waar je je swirl of een gedeelte ervan maakt..je legt het malletje op de plek waar je het wilt hebben en zet er kleine potlootstipjes. op die stipjes stip je met de marker . Drogen laten en klaar.
Je kunt ook de stipjes overtrekken op een transparant en daarna als het droog is, uit knippen.
Hieronder een foto de rechter heb ik gemaakt met behulp van het malletje en de linker is de originele..min een stukje.


Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

10 comments:

Dora said...

Lenet I love you:):):):)
Gaaf man ga morgen aan de slag!

celia said...

Dankjewel Lenet voor de tip!

Ilonka said...

Hoi Lenet wat prachtig zeg en bedankt voor je uitleg.

groetjes Ilonka

http://ingridsknitting.blogspot.be/ said...

wow super tip , bedankt Lenet !

Cora Hoekstra said...

Ik heb dit pas zitten doen met perfect pearls ,nu nog op een kaartje/layout verwerken.

Joan said...

Dank je wel Lenet voor de duidelijke tip !

Unknown said...

nogmaals bedankt voor je geweldige tip !! De eerste swirls zijn gezet ;-) dat er nog maar vele mogen volgen.

liefs, Maeycke

Alexandra said...

Geweldige tip.

jacqueline said...

Leuke tip.
Waar kan ik die pearlmarkers kopen?

Lenet said...

Jacgueline in de zijkolom van mijn blog zie je boven de volgers een link naar hobby shop Maak't Nou. Als je op de naam van de winkel klikt kom je in de winkel op de pagina van de winkel waar de markers staan.
Groetjes Lenet