Free diecutting files

Thursday 19 November 2009

Pfff zeg

Dit is een kaartje waarvan ik blij ben dat hij af is , mensen kinderen wat heb ik lopen emmeren met deze. Hij is gemaakt met de challenge sketch #41 van cardpatterns..een echte challenge deze zeg. Ik ben er ook nog niet helemaal uit of ik er tevreden of niet ben met het eindresultaat.
dan ga ik me nu maar eens storten op 2s4u ..Ook zo'n uitdaging, maar er broeit wel al wat.

Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

12 comments:

Ilonka said...

Lenet Nou het is je toch gelukt!! Ik vind hem erg cool!!


groetjes ilonka

Maudy said...

Oh ik vind hem leuk geworden hoor! Dit had je toch ook in je hoofd dinsdag? Erg goed gelukt als je het mij vraagd

Manon said...

Knap hoor ik vind het een geweldig kaartje. Ohw en je raad het nooit opeens hadden ze tape hoor. Dus ik heb nu een klein voorraadje van 4 rollen. Moet ik voorlopig wel zoet mee wezen. Bedankt in ieder geval.

Liefs Manon

sam said...

mooi kaartje weer en leuke sentiment ook! groetjes sam

m@deliefjuh said...

mooi hoor. ik vind het zo grappig. als ik de kaarten van jou zie. zie ik gelijk dat ze van jou zijn! je hebt echt een eigen stijl mooi hoor

Dora said...

Nou hij is gewoon weer leuk, maar de sketch was errug lastig dat zal ik zeer zeker niet ontkennen en die van 2S4Y pffff die is helemaal niet prettig...succes!

Ellen said...

De schets kan dan wel lastig zijn, je kaart is prachtig geworden!

Groetjes Ellen

whoistracy said...

Just beautiful Lenet! I love the soft colors you used here and the tiny buttons.

Knutselfreak said...

Mooi kaartje, Lenet! Echt knap werk.
Groetjes,
Selma

Ria said...

Een prachtige kaart Lenet,

groetjes Ria S.

celia said...

Ze is heel mooi geworden!!!

Alexandra said...

Vind het een prachtige kaart, zou er wel tevreden over zijn hoor.