Free diecutting files

Thursday 26 November 2009

Pink Glitter

Een kaartje met heel veel glitter , het roze gedeelte is van chipboarden heb ik helemaal met witte glitter en clearembossingpoeder gedaan . Je ziet het effect wel wat op de foto maar nooit helemaal . De glitter en embossingpeoder heb ik vermengd en gewoon behandeld al embossingpoeder werkt geweldig en je hebt niet dat er overal glitter gaat zitten. Het blijft goed vast zitten. Ik heb hem gemaakt met de sketch van Unscripted sketches.
Ik heb wat langer over dit kaartje gedaan want gisteren kreeg ik de Gypsy voor de cricut binnen en daar moest ik eerst een even mee spelen natuurlijk..
Zo en dan ga ik me nu klaarmaken voor vertrek want we gaan zo richting Amsterdam en dan vanavond naar de Simpleminds en OMD.

Als je mijn creatie beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken . Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

23 comments:

m@deliefjuh said...

wauw mooie kaart zeg

Ilonka said...

hoi Lenet wat een idee om chipboard te gebuiken . Het ziet er fantastisch uit.

groetjes ilonka

Ann said...

Prachtige kaart weer Lenet !! Super papiercombinatie en kleuren, ook het hart met de bloem in is heel leuk

groetjes Ann

ps veel plezier straks !

Andrea said...

hoi Lenet,
het is een prachtig kaartje,
hoe gaat het met jou en de glitters,
hier zitten glitters op mijn hobbykamer, overloop, trap,enz. dus mijn mannetje vroeg al, goh ben je met glittertjes bezig, hihihih
groetjes andrea

celia said...

Superchique!!!!

Dora said...

Heel veel plezier vanavond!
En een prachtkaart, ik ben er een beetje verliefd op!

dstandard said...

Beautiful card!

Joke said...

Ik vind je kaartje prachtig, zo mooi en subtiel!
Maak jij, net als Dora, ook al die steekjes met de hand?

Groetjes,
Joke

p.s. Heel veel plezier vanavond.

Lea L. said...

This is so pretty and shabby chic! Love it! Great job with the sketch!

♥Lea

Frida said...

Wat een ONTZETTEND MOOIE kaart !!!!
Echt GRANDIOOS gemaakt !!
En dan weer zo'n gave tip.
Vooral doorgaan hoor, ha ha.

Groetjes, Frida

sam said...

heel mooi kaartje! leuke sentiment ook

Riet said...

Wat een prachtige stylvolle kaart Lenet.

Liefs Riet.

Sandra1968 said...

Wat een superleuke kaart!
En heeeeeeeeeel veel plezier vanavond :-)

Unknown said...

Wat een lieve kaart en heel veel plezier gewenst voor vanavond.

Nancy Feer said...

wat een sjiek kaartje, zo met dat rode fluweelband en dat pareltje in het ornamentje.
Leuk!!!

Sarah said...

WOW this is gorgeous!!! So much detail.
Thanks so much for playing along with us this week at Unscripted Sketches.
Sarah M
Unscripted DT

Beth aka BR-T said...

This is Astounding a real wow of a card! Thanks for sharing with US! Beth aka BR-T

Unknown said...

Gorgeous! This is a fantastic take on this weeks US sketch. I'm so glad you joined us!

Alexandra said...

Wow, prachtige kaart.
En wat een goede tip weer.

Céline said...

Heel erg leuke kaart! Ik hou wel van een glittertje!
Groetjes Céline

Boukje said...

Prachtige kaart en bedankt voor je tip! Ga ik zeker eens proberen!
Groetjes Boukje.

MrsMomma said...

Beautiful card! Thanks for joining in with US this week!

http://ingridsknitting.blogspot.be/ said...

ooooh die is ook weer helemaal te gek zeg en ik ben dol op een beetje glitter , ze is dan ook prachtig alweer !