Free diecutting files

Saturday 14 November 2009

Soms heb je dat

Soms heb je van die sketches waar van je meteen weet wat je ermee moet doen. Dat had ik dus met de sketch van get sketchy Ik heb hem alleen even rechtop gerdaait ,het was echt weer om lekker te scrappen, en dit ervan gemaakt. Kaartje klaar en het zonnetje schijnt ondertussen
Fijn weekend allemaal..



Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

16 comments:

Anonymous said...

Je blijft maar van die schitterende kaarten maken,ook deze is weer prachtig,leuk ook dat als je het strikje open maakt het kaartje open gaat!

Angèle said...

Ja, dat vind ik ook zo leuk... dat strikje. Elegante kaart!

Manon said...

Super mooie kaart. Geweldig zo met dat lint!
Groetjes Manon

dstandard said...

Gorgeous and elegant!

Simone said...

Heel erg mooi geworden, leuk dat je die open kan maken wou ik ook altijd een keer proberen om zoiets te maken...

Andrea said...

hey Lenet,
wat een orginele kaart heb je gemaakt, hartstikke leuk hoor
groetjes andrea

m@deliefjuh said...

leuk! leuk! die ga je vaker bij me zien. want die is echt leuk! je hebt er een prachtige kaart van gemaakt!

Anonymous said...

Wauwww wat mooi Lenet!!!
Ik wil je tevens komen bedanken voor de lieve reactie op mijn blog Dank je wel !

Liefs Trudy

Dora said...

Zeer zeker een elegante kaart, heel netjes en supermooi!

Martha said...

En prachtig kaartje, super mooi!!
Groetjes,
Martha

Alexandra said...

Wow, prachtige kaart, vind de tekst aan de binnenkant ook geweldig.

liszha said...

Wauwie! Ik vind hem zo ontzettend mooi. Ik zit helaas niet in de jury want bij mij kwam je in de top 5! Minimaal. Tot zover vind ik het de aller aller mooiste.
Leuk dat je met ons meedeed en de tekst spreekt helemaal tot mijn verbeelding.
Groetjes Lisette

Heidie said...

wat een mooie kaart heb je gemaakt.

groetjes Heidie

sam said...

hele mooie kaart! groetjes sam

~amy~ said...

wow...love the folds on your card...soooo pretty!

Thanks for playing with us!

scrapdictive said...

Hé, Miep (excuseer je tijdelijk nieuwe naam), maarre... had je al gezien dat je met deze kaart bij de FAB 5 van GS behoort?!

Bij deze van harte gefeliciteerd. Het is werkelijk een beautie!!