Free diecutting files

Thursday 5 November 2009

weer eens een jongens / mannen kaartje.

Weer eens een wat stoerder kaartje, iets anders kreeg ik op de een of andere manier niet voor elkaar. Ik heb de sketch van card patterns gebruikt
Het papier is een oude lijn van Junkitz, extreme boy. Een hele gave stoere lijn met vlammen ,sterren , doodshoofden, prikkeldraad.. Ik heb de stiksels weer met de hand gedaan.
Voor de stiksels langs de rand heb ik eerst met de Tim holtz ruler gaatjes geprikt en voor de kruissteekjes heb ik de naaimachine gebruikt. Ook ideaal om gaatjes mee te maken al je een beetje luie bui hebt. Ik heb voor de kruisjes een dubbele naald gebruikt . Zo krijg je twee gelijke rijen met gaatjes, en dan is het alleen nog maar kruisjes maken. Handuuug! De scroeven zijn een soort van snaps achtige dingen. Er zit alleen een soort pennetje aan en een klein plastic schijfje bij, Deze doe je aan de acterkant om het pennetje , dan stop je het tussen de crpa dile en knijp je. het uiteinde van het pennetje word dan plat en door het schijfje kan het niet meer uit je papier vallen. Helaas kan ik niet met zekerheid zeggen welk merk het is maar ik dacht making memories, Ik heb ze ooit eens uit een rommelbak op de markt gevist.

Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken, Ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat , tot de volgende keer.
Photobucket

13 comments:

Cora Hoekstra said...

Leuk stoer kaartje met een hanige tip, ik heb nog wel zo`n tweelingnaald liggen

celia said...

Ziet er weer helemaal af uit!!!
Ik ben stiekem zoooo jaloers op jouw prachtige kaartjes,waar komt die inspiratie toch vandaan?!!!!
Heel knap!

dithny said...

idd een hele stoere jongens kaart. Ik vind deze heel knap gemaakt. Valt niet altijd mee, jongens kaarten.

Lenet said...

Hert floept gewoon in mijn hoofd, Celia LOL, maar zo gauw ik weet waar het vandaan komt laat ik het weten hoor..

natacha said...

mooi stoer kaartje

whoistracy said...

Fabulous!! I love these colors together and how they pop off the kraft. Another great masculine card.

sam said...

echt een gaaf mannen kaartje! toppie

Hetty said...

Wat en super mooi kaartje en wat een goede tip om gaatjes met de naaimachine te maken ga ik ook eens proberen

gr hetty

Sandra1968 said...

Een hele mooie stoere kaart!

dstandard said...

Beautiful card!

Boukje said...

Mooie stoere kaart, leuk gedaan! Er mogen nog wel meer uitfloepen :)!
Groetjes Boukje.

Dora said...

Vetcool zo mijn neefje zeggen, en ik ben het helemaal met hem eens;)!

Alexandra said...

Stoere kaart en weer zo'n handige tip.