Free diecutting files

Monday 30 November 2009

Zooo ben er weer een beetje hoor..

Zo weer eens een kaartje van mijn kant.. Ik had de afgelopen dagen totaal geen inspiratie en puf om we een te maken. We zijn hier allemaal strondverkouden, behalve mijn man maar die heft net nog zonnevitamientjes in brazilie gehad..
Ik wilde perse de sketch van MOJO MONDAY nog maken maar het kwam er gewoon niet uit. ik heb verschillende soorten papier in mijn handen gehad. OOk kerst papier .Ik heb er een pizzadoos vol mee maar een kaartje ermee maken ..niks hoor. Nou heb ik ze maar gekocht. Maar goed vandaag lukte het weer en heb ik dit kaartje gemaakt. Nog net optijd voor mr linky sluit, denk ik.

Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

10 comments:

celia said...

En of het je gelukt is!!!!

Andrea said...

hoi Lenet,
ook ik heb van die dagen, vandaag is zo'n dag ben maar digi's aan het printen, misschien lukt het morgen dan weer.
maar jou kaartje is goed gelukt hoor
groetjes andrea

Ann said...

Prachtige kaart Lenet !

groetjes Ann

Hetty said...

Hij is weer erg mooi

gr hetty

natacha said...

heel mooi kaartje
mooi papier ook
groetjes natacha

Riet said...

Wat een prachtig kaartje Lenet,mooie papier,, prachtige kleuren.

Liefs Riet.

Dora said...

Een plaatje is het, leuk al die kleuren bij elkaar, en ik ben blij dat je weer iets beter bent!

http://ingridsknitting.blogspot.be/ said...

Lenet meis ,heel veel beterschap en ondanks dat je geen inspiratie had is dit toch wel een schitterend kaartje geworden hoor !

Ria said...

erg mooi gedaan Lenet, heel mooi papier ook.

groetjes Ria S.

Alexandra said...

Blij dat je je weer wat beter genoeg voelt om te scrappen. Het is een leuke kaart.