Free diecutting files

Sunday 6 December 2009

Heerlijk dagje

Zo ik ben lekker bezig geweest vandaag begin gemaakt met de CJ en deze kaart nog even voor Mojo Monday .Ik ben er zelf zeer tevreden mee moet ik zeggen. Het is een beetje een trouwkaartje geworden vind ik. Het randje pareltjes heb ik weer met mijn pearlmarkers gemaakt. De hartjes heb ik met een sizzix stans uit paspartou karton gestanst en "beglitterd" met een mengsel van glitter en transparante embossingpoeder. Geweldige manier om glitter te verwerken. het blijft goed zitten en je hebt niet dat alles onder de glitter gaat zitten. De bloem achter de hartjes komt uit de sinterklaas rak die ik kreeg op het forum van piens atelier, ik heb hem wat glimmermist gekleurd. Ik denk dat je dat en de glitterhartjes beter kunt zien als je even op de foto klikt om hem te vergroten.
Nou ik ga nog even een rondje bloggen en dan is het bijna weer bedtijd.

Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

11 comments:

Ilonka said...

Wat een schitterende kaart Lenet!
En wat zie je het mooi glinsteren.
Een prachtig resultaat.

XXX Ilonka

m@deliefjuh said...

ja kaart is zeker gaaf. die hartjes he.. dat is een sizzix stans zeg je.. maar zon dikke sizzix stans of van de side kick serie. vind hem namelijk wel erg leuk! en een leuk idee zo met die glitters!

tja. inderdaad alweer 3 jaar.. gaat echt rezue snel de tijd :)

groetjes

Sandra1968 said...

Een hele mooie kaart! En de glinsterende hartjes zijn erg leuk.

Dora said...

Wat een prachtkaartje, en die markers zijn zo top!

Kitty said...

Mooi kaartje weer Lenet, oh enne Pien die heb ik gezien op de Kreadoe! Was mijn eerste kennismaking met een scrapwinkel indertijd nog in Hilversum. Láng geleden hoor!

Nancy Feer said...

Gaaf kaartje Lenet! Idd een beetje een trouwkaartje. Echt superlief

Unknown said...

Wat een mooie romantische kaart heb je weer gemaakt.

http://ingridsknitting.blogspot.be/ said...

ooohhh lenet hoe mooi en romantisch met die hartjes in het midden , schitterende kaart weer !

Knutselfreak said...

Schitterend kaartje, Lenet.
Heel lief!

Céline said...

Alweer een gaaf kaartje! Mooie zachte kleurtjes!
Groetjes Céline xx

Alexandra said...

Prachtige romantische kaart.