Free diecutting files

Wednesday 24 February 2010

Gepriegel en een tweeling kaart

Bij Mojo Monday hebben ze deze week een dubbele sketch challenge en ik vond het wel leuk om ze allebei te maken. Het is dus een tweeling kaartje geworden. Geen een eiige want er zit wel iets verschil in. Het lintje moest ik voor zichtig mee zijn want was noag broos geworden. Ik had dat in het antiek winkeltje gevonden.
Om de Ronde kaart heb ik een randje gehaakt..ik had al gauw zoiets van waar ben ik aan begonnen.Ik heb het namelijk fgehaakt met het garen waar ik ook altijd de steekjes mee maak en een haaknaald o.75. Priegelen dus. Ik heb er een close up van gemaakt zodat je het goed kunt zien.

Als je mijn kaarten beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

20 comments:

Anneke Wijers said...

Oooooooooh Lenet!!!
Hoe krijg je het klaar????
Ik zou afgehaakt zijn om maar even in de zelfde terminologie te blijven.
Wat een werk maar wat wonderschoon!!!

Andrea said...

hartstikke mooi lenet
groetjes andrea

monique said...

Hoi Lenet, wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt, complimenten hoor!

m@deliefjuh said...

super hoor!

Ellen said...

Vind beide kaartjes super!! En wat een priegelwerk zeg! Petje af hoor!!
Vind het papier ook erg mooi!
Groetjes Ellen

Ann said...

Twee prachtige kaarten ! Zoals steeds heel fijn afgewerkt !!

groetjes
Ann

*Ellen* said...

whow wat een lieve kaartjes prachtig in die zachte kleurtjes

Tamara said...

super!! daar ben je echt wel even mee bezig geweest volgens mij.. xx

Anonymous said...

Geweldig Lenet; dat gepriegel geeft wel een heel mooi resultaat !
Dat ga ik ook eens proberen !
Groetjes, Belinda

sam said...

hele mooie kaartjes! groetjes sam

Marga said...

Jeumig wat prachtig weer, wat geeft dat gehaakte randje een prachtig effect. Wel een priegelwerkje maar het resultaat is dan ook geweldig.

Martha said...

Schitterend Lenet, die gehaakte rand is super en wat een leuk idee!!!
Groetjes,
Martha

simone said...

het gepriegel is wel super mooi geworden.
het zijn allebei trouwens prachtige kaartjes geworden

Angelique said...

Heel erg mooi Lenet, had je geen kramp in je handen van dat dunne draad? Ik kan dat niet, ik krijg dan direct krampen in de vingers, dat euvel heb ik van mijn vader georven haha,

liefs Angelique

Dora said...

Ik vind ze zo enorm mooi, echt plaatjes!

Alexandra said...

Twee leuke kaarten, dat lijkt me inderdaad een hoop gepriegel, maar het effect is geweldig.

Ria said...

Ze zijn helemaal geweldig Lenet,

vooral dat gehaakte randje, erg mooi en apart.

groetjes Ria S.

Charlotte said...

Wauw Lenet... wat een geweldig mooie kaarten. En dat gehaakte randje: TOP!!!

xxx

Gepke said...

Wouw Lenet, wat knap! Wat een gepriegel maar wat een mooi resultaat! Groetjes, Gepke

Annelies said...

Prachtig weer, Lenet!!
Welk papier heb je gebruikt?