Free diecutting files

Wednesday 17 February 2010

happy birthday


Een kaartje met de sketch van get sketchy van deze week. Hij is een beetje kaal maar toch weer niet. Ik wilde er wat bij doen maar het voegde allemaal niet op de een of andere manier dus heb ik hem maar zo gelaten. Het papier is van Bo Bunny en de tekst is een JustRite stempel.
Fijne dag allemaal..


Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

10 comments:

*Ellen* said...

het is een prachtig en stijlvol kaartje, en eenvoudig kan ook heel mooi zijn zoals je ziet

m@deliefjuh said...

een mooie strakke kaart!

Anonymous said...

Eenvoud is schoonheid !
Groetjes, Belinda

Dora said...

prachtig werk, heel stijlvol!

Manon said...

wat een schattig kaartje! rustig maar blijft echt super.

Groetjes Manon

CĂ©line said...

Heel rustig kaartje maar wel erg mooi!
Groetjes x

Miranda said...

Ik vind je kaartje (en alle andere creaties) erg mooi!!!

Doei doei Miranda

Alexandra said...

Soms hoef je gewoon verder niets toe tevoegen, het is een mooie kaart zo.

Nicky said...

heel erg mooi!! heeft niks meer nodig!

Martha said...

Het heeft inderdaad niets meer nodig!! Een prachtige kaart Lenet!
groetjes,
Martha