Free diecutting files

Saturday 19 June 2010

Belated birthday wishes.

Deze heb ik nog nog even snel voor de cupcake inspirations gemaakt.. het groene lint komt alleen een beetje vreemd op de foto het is veel helderder groen . maar ja het is niet anders.
Ik heb de sketch van waltzing mouse gebruikt maar weet nog niet of ik dit kaartje ook wel voor die challenge gebruik. de bedoeling was van wel maar ik ben niet echt tevreden met dit kaartje .Ik slaap er dus nog een nachtje over.
Ik doe het ook gewoon.
de stempel is van walzing mouse en het papier van melissa frances. Het ruitjes papier is van october afternoon.

Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.Photobucket

14 comments:

mariska said...

Hoi Lenet

Nou ik vind dat hij mee kan doen aan de challenge hoor. Hij is prachtig.

Liefs mariska

natacha said...

ik vind deze weer heel mooi geworden

Rachel Hope said...

Gorgeous card! Love the details! Thanks for playing along with the Cupcake Inspiration Challenge!

Dora said...

Een prachtkaartje, ik vind de kleuren erg mooi, en met een foto gebeurt dat vaker dat de kleur zo anders is in het echt!

Renate said...

Wauw wat een mooie kaart heb je gemaakt, zo romantisch met dat roosjes papier.

Groetjes,
Renate

PatriciaKleijn said...

Heel mooi kaartje zeg

*Kus Patries*

Anneke Wijers said...

Wederom een prachtige kaart van jouw hand!

Wendy ten Hove said...

Hoi Lenet,

Ja, helaas komen soms de kleuren niet helemaal over zoals ze zijn, maar kan wel zien dat het een mooie kaart is, hoor! Ik zou er niets meer aan doen, hij is erg leuk zo! Super leuk papier!

Groetjes,
Wendy

Alexandra said...

Leuke kaart. De stempel is ook weer helemaal te gek.

Ria said...

Deze kaart kun je gerust gebruiken voor de challenge, hij is erg mooi en romantisch.

groetjes Ria S.

Julia Aston said...

so pretty Lenet! love the soft blue gingham and pretty roses paper - such a wonderful vintage look! thanks for playing with WMS again this week!!

Jinny Newlin said...

This is gorgeous! Love how soft and feminine it is! Great job!

Ann said...

So pretty - your card just reminds me of a little girls bedroom! Love it.

Kitty said...

Ik vind 'm prachtig hoor!