Free diecutting files

Wednesday 20 October 2010

Get well wishes

ten eerste bedankt voor jullie leuke reacties.
Ik kreeg vragen of ik een uitleg wil geven van het get well kaartje .
Dat wil ik wel hoor , dan moet ik even meten enzo want ik weet zo geen maten, ik doe altijd maar wat .
Ik kijk en denk o zo is het wel goed en dan zet ik een stipje met een potloot en daar score of snij ik.
maar dames komt goed dus.
Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer

.

4 comments:

Judith said...

Super dat je dat wilt doen! Ik wacht rustig af (-:
groetjes van Judith

Ria said...

Ja leuk Lenet, als je dat wilt doen super !!!


groetjes Ria S.

Elly said...

Haha, dus jij werkt precies hetzelfde als ik. Gewoon maar wat aanrommelen op het oog ;-)

groetjes, Elly

Stella said...

Ik heb de tijd hoor! :)