Free diecutting files

Wednesday 17 November 2010

Sasya's sketches #37

De nieuwe sketch van S'Sketches challenges staat op de blog. Ik heb er bovenstaande kaart mee gemaakt.
Ik heb er een oudere lijn BG voor gebruikt kan even niet op de naam komen. De stempels zijn van Waltzing mouse , en ik heb de volgende nestabilities gebruikt. De nested stars, cirkels, en labels 14.
Dit was kaart nummer 14 nog eentje en dan heb ik ze alle vijftien voor mijn Pa gemaakt. Wie weet ga ik nog even door , Ik heb nog zovbeel kerstpapier liggen. Vooral fruitcake van BG dat vond en vind ik zo mooi dat er er ladingen van ingeslagen heb.Kan het wel weer bewaren maar dan heb ik volgend jaar weer een kerstpapier verbod.

En dan nog even dit. Ik heb van een aantal hele lieve dames/meiden..een award gekregn. Vind ik harstikke lief en voel me erg vereerd..jullie zullen wel denken waarom doet ze er verder niets mee?
Ik wil jullie nog even hier op wijzen:  http://scraplenet.blogspot.com/2010/05/liever-geen-awards-meer.html
het berichtje is ook te vinden door op het plaatje met de rozen onder het e-mail plaatje te klikken.
Ik hoop dat ik er verder niemand mee voor het hoofd stoot.

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.

 

14 comments:

Marjanne said...

Een heel mooi kaartje en van die Awards begrijp ik helemaal!

Marjanne said...

Een heel mooi kaartje en van die Awards begrijp ik helemaal!

Anonymous said...

so gorgeous, lenet!!
you make me want to try out a vintage christmas card today... ;)

Jetty said...

prachtig sfeervol kaartje.

Isabel De Pauw said...

heel mooi !!!

Pauline said...

Beautiful, love the multiple bows and the vintage image.

Kitty said...

Hij is weer prachtig. Ik voel met je mee v.w.b. die awards :)

Petra said...

Hi Lenet,

wat een prachtige kaart weer!! Ik vind dat trouwens echt geweldige stempels van Waltzing Mouse, super.

groetjes Petra

Femke scrapt said...

erg mooi!

De Creakeet van Peet said...

mooi zo deze vintage stijl, eerst wat in me op kwam toen ik dit kaartje zag, in dat cirkeltje had je mooi een schudgedeelte kunnen maken. Erg leuk hoe je steeds weer van die verschillende creaties weet te maken...liefs Peet

Anneke Wijers said...

Wauw, wat een mooie kerstkaart!!!
Bedankt voor je reactie trouwens,
als je iets wil weten, geef je maar een gil.

Dora said...

Werkelijk super deze kaart!

Sandra1968 said...

Een schitterende kaart!

Alexandra said...

Mooie kerstkaart, nu het papier toch maar een beetje opmaken, kan je volgend jaar weer shoppen.