Free diecutting files

Sunday 14 November 2010

Test hart


Ik heb al eentijdje mijn naaimachine niet kunnen gebruiken omdat de stokjes waar mijn garenklosjes op horen te staan af gebroken waren. Tja en zonder garenklosjes kun je niet naaien he?
Nu heb ik er wat op gevonden en voila ! Ik kan weer naaien. dat moest even snel getest worden natuurlijk,  dus heb ik dit hart gemaakt. Ik had van een vriendin zaadzakjes gekregen ( haar man werkt hier bij de zaadhandel) en dat is mooi naturel linnen , en dat heb ik gebruikt voor dit hart. Lintjes en kantjes erop en klaar.  Hij is niet zo super netjes, maar de test is gelukt. Ik ga nu eerst mijn tilda kabouters maar eens maken, en heb nog veel meer leuks gezien.

** de oplossing is niet zo heel spectaculair hoor Cora ;-) Ik heb gewoon de afgebroken stokjes geslepen zodat ze smal genoeg waren om in het gaatje te passen. stom dat ik dat niet eerder bedacht had.
Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.

20 comments:

Loes Oorschot said...

Prachtig!
Ook je gehaakte kastrandjes vind ik heel erg mooi.
Groetjes, Loes

Petra said...

Dat ziet er goed uit! Dat is iets wat ik ook nog eens wil leren met een naaimachine werken. Heb er 1 staan, maar geen idee hoe dat ding werkt...

groetjes Petra

Anonymous said...

Heel leuk gedaan Lenet!
Enne vind hem wel netjes hoor! Echt een schatje.

liefs,
Samantha

Cora Hoekstra said...

Je maakt me wel heel nieuwsgierig naar je oplossing.
Het is een mooi hart geworden zo met de lintjes eroverheen.

De kerstster van een paar berichten geleden is ook heel erg mooi geworden.
Je bent wel een heel goede knutselaar !!

Clare said...

lovely, a perfect little gift!

Ros said...

Beautiful heart ... LOVE it!!

Anneke. said...

Schitterende hart heb je gemaakt.
Groetjes Anneke.

Ria said...

Het is niet te geloven, ik kan je blog ook geen dag overslaan of er staan alweer van die prachtige werken op.
super mooie ster en kaart en hart !!Prachtig allemaal Lenet, onze hobby kunstenares !!!!

groetjes Ria S.

Heidie said...

Ik vind hem super geworden.

groetjes Heidie

Sandra1968 said...

Ik had al een tijdje niet op je blog gekeken (tijdgebrek), maar wat heb je schitterende kaarten gemaakt. Supermooi!
Groetjes, Sandra

Carla said...

hahah....zo ziet mijn naaimachine er dus ook uit...met een dun kwastje...tja..wie niet sterk is ((-; maar het werkt, dus wat maakt het uit toch!!
Je hart is mooi hoor!!

fijne avond..liefs Carla.

Riet said...

Jij kan ook alles zeg Lenet,prachtig gemaakt,mooi met dat kant.

Liefs Riet.

jacqueline said...

Ook dat kan je erg mooi Lenet, net als je mooie kaarten allemaal.

Groetjes Jacqueline

Stella said...

Niet super netjes????? Oh het is práchtig!Ge-wel-dig!

Marjanne said...

hartstikke leuk!!

Ilonka said...

wat een prachtig hart en die strik is echt heel erg mooi.

groetjes Ilonka

natacha said...

hey lenet
dank je wel voor je fijne reactie op m'n blog
vind je hartje heel mooi geworden
fijne dag nog
grtz natacha

Elly said...

*hart*-stikke leuk ;-) geworden, je hartje!!

En wat betreft je idee van AA voor nestie verslaafden.....aan de ene kant een goed idee, maar eigenlijk wil ik toch maar liever "ziek" blijven hahahah. Stel je voor dat er volgend jaar weer nieuwe gave nesties uitkomen, en dan mogen we ze niet kopen..........oooh dat zou een straf zijn ;-)

Alexandra said...

Noem het maar een testhart, het ziet er toch heel mooi uit.

Kitty said...

Een heel lief hartje, test geslaagd hoor!