Free diecutting files

Sunday 13 February 2011

Hart doosje


Zoals ik al eerder vertelde kreeg ik van Gepke van Your Zoap het nieuwe RoSa Dotje papier om er wat leuks mee te maken. Gepke heeft dit papier zelf ontworpen ,en ik kan je zeggen dat het helemaal niet moeilijk is om er wat moois mee te maken. Het papier opzich is al geweldig, en ik ben gek op mooie roosjes en polkadots. Voor dit hartdoosje heb ik het lichtblauwe RoSa Dotje gebruikt.
De hartjes erin zijn suikerklontjes ,ik kwam het ooit ergens op het www tegen. Ik heb ze gemaakt door suiker met een beetje water te mengen..niet te veel het moet net aan nat zijn... en een heel klein beetje voedingsmiddelenkleurstof . Dan duw je het in een ijsklontjes bakje. De silicone van de blokker zijn hier perfect voor. Dan laat je het een paar dagen goed drogen en je hebt suikerklontjes in een leuke vorm. Je kan het natuurlijk ook zonder kleurstof doen.

 Photobucket

33 comments:

noomiy said...

wooow! :) That's so sweet! love this heart! :)

Brendaxx said...

Wauw echt prachtig! Het doosje is super maar de vulling is minstens zo mooi! Top!
Groetjes,Brenda

Gea said...

Wauw!
Wat een plaatje, en ook superleuk om te krijgen natuurlijk
Groeten Gea

Jolanda said...

Wat een schattig doosje Lenet.
En wat een leuk idee, die suikerklontjes!

Hanneke said...

Wauw dit is ook weer heel mooi! Ik vind dat je echt supermooie dingen maakt hoor, ben elke keer weer verbaasd! En wat een leuk idee van die suikerklontjes, leuk om cadeau te geven.
Kom ook eens een kijkje nemen op mijn blog als je het leuk vindt.
Groetjes,
Hanneke

scrapsylz said...

wat een origineel idee, Lenet, zelf suikerklontjes maken!!
Het papier is idd erg leuk, lekker romantisch!
Groetjes,
Sylvia

Brenda said...

Hoi lenet,

Wat een ontzettend leuk doosje en het papier is super!
erg leuk idee van die suikerklontjes, hoe kom je erop?!
Groetjes Brenda

Martha said...

Dit is mooi zeg en die suikerklontjes.... super!!!!
Groetjes,
Martha

CARDS BY JOL AND ART BY JOL said...

prachtig doosje heb je gemaakt en wat een goed idee, de suikerklontjes,

groetjes jolande

Nicole said...

Hoi Lenet,

Wat een super leuk doosje! En de suikerklontjes zijn ook erg leuk! Wat een idee!

Groetjes Nicole

Ria said...

Ja daar moet je Lenet voor heten om die suikerklontjes te bedenken, super leuk.
en het papier op het doosje is kwijl/kwijl !!!!

liefs Ria S.

Marlies said...

Wat een super mooie doosje en het papier is echt prachtig en de suikerklontjes zijn al een creatie op zich, heel leuk!
groetjes, Marlies

Jetty said...

met recht een "sweet" doosje. Mooi hoor.

Sandra1968 said...

Wauw, dit is schitterend!

Linda said...

Wat een lief doosje Lenet! Mooi hoor dit papier van Rosa Dotje! Prachtig gewoon en wat een leuk idee van die suikerklontjes! Fijne avond. Groetjes, Linda.

Boukje said...

Wat een mooi doosje en wat een leuk idee van die suikerklontjes!
Groetjes Boukje.

Miranda said...

Een super romantisch doosje. En leuk die suikerklontjes!

Willy's creations said...

Dat ziet er weer geweldig uit!

Groetjes,Willy

jacqueline said...

Het is weer een kunstwerkje, PRACHTIG.
Het doosje is geweldig maar de inhoud is al net zo creatief bedacht!

Groetjes Jacqueline

Brenda said...

Wat een geweldig doosje weer!
En wat een superidee van die suikerklontjes maken. Dat ga ik zeker ook eens proberen.
Groetjes, Brenda

Gepke said...

Hi Lenet, wat heb je dat weer ontzettend mooi gedaan! En dan die suikerklontjes; wat eenleuk idee. Dat ga ik zeker onthouden en een keer uitproberen. Ik ben er supertrots op dat je zoiets moois met mijn papier hebt gemaakt. Bedankt! Lieve groetjes, Gepke

Scrappiness said...

Hoe kom je er op ... zelf suikerklontjes maken in het thema. Dat is nou creatief denken haha! Prachtig zijn ze, en ook het doosje is een plaatje. Wat een schitterend papier zeg, dat wil ik ook!!

Sasha said...

Gorgeous Box, Lenet x

Erica ♥ said...

Helemaal geweldid dit doosje, en idd prachtig papier. Grtjs, Erica.

Dora said...

Leuk dit suikerklontjes! En een geweldig doosje!

Anonymous said...

Wow wat is dit geweldig mooi!!!!!!!!
Echt schitterend gemaakt Lenet en die suiker hartje zij super gaaf.

Groetjes Jannie.

chantal said...

schitterend doosje lenet
echt super
liefs chantal

Marjanne said...

Wat een enig doosje en wat een ontzettend leuk receptje voor suikerklontjes geef je ons hier!!

angelica said...

prachtig en nog lekkere snoepjes bij een super geheel weer
nog een fijne dag

Astrid said...

Wat een schattig doosje!
En wat een superleuk idee om er zelfgemaakte suikerklontjes in te doen!
Groetjes Astrid

Anneke Wijers said...

Wat is dat een leuk romantisch doosje
en natuurlijk komt het van pas voor Valentijnsdag.

sylvana said...

geweldige leuk doosje heb je gemaakt.

UniqueJewelDesigns said...

Hoi Lenet,
wat een super leuk doosje! en die suikerklonten ga ik zeker ook proberen!

Groetjes Petra