Free diecutting files

Monday 25 April 2011

ei,ei, ei.......



Ach het is nog pasen dus... deze stonden al een tijdje op mijn lijstje, ik vind ze zo leuk ik heb ze lekker naturel van kleur gehouden. Het papier dat ik er met modgepodge ( had ik nog uit de servettenplaktijd) opgeplakt heb heb ik eerst met koffie oud gemaakt. Dat doe je heel simpel je lost wat oploskoffie op in een laagje water en en legt daar je paier in, even laten op drogen en klaar..
Zo en dan ga ik straks nog even naar het tuincentrum voor wat laatste plantjes in de tuin en dan heerlijk genieten van het mooie weer.

Photobucket

20 comments:

Desirée-ScrapDees said...

oh wat zijn deze weer mooi zeg, hopelijk zijn het wel nep eieren!

Gerd@ said...

Jij bent lekker productief hoor ondanks het mooie weer heel mooi geworden je paaseitjes succes in het tuincentrum ik ga een paar uurtjes werken beetje jammer met dit weer .... Gr. Gerd@

Dora said...

Ow wat super dit!

Veel plezier met je tuin en geniet ervan!

Annelies said...

Wat een mooie eieren!

Stamping & Paper Crafting with Ingrid said...

Wat een leuke eieren heb je gemaakt, mooie kleuren gebruikt.

Marjanne said...

wat een leuke eitjes! prettige dag!!

AnneCreatief said...

leuke tip met de koffie...moet ik even in m'n brein opslaan ;-)
Mooie eiren zo!

Ik ben Esther said...

Superleuk joh,die eieren!!Ach en het is toch ook nog lente,kan je ze nog even laten liggen ook.
Groetjes!
Esther

Ria said...

super leuke eieren heb je weer gemaakt, en met koffie of thee maak ik ook wel eens kantjes "oud " gaat echt super goed !!

succes in het tuincentrum, het zal er wel super druk zijn. want iedereen wil gezellige plantjes nu met dit mooie weer.

@ bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog!!

lieve groetjes Ria S.

Pleuntje said...

Die eitjes zien er echt heel leuk uit.
Was er nog wat over in het tuincentrum ?
groetjes Petra

Unknown said...

ohh wat gaaf zeg heel mooie eitjes!!

groetjes carla

Riet said...

Wat een leuk gemaakt Lenet.

Liefs Riet.

little sweet things said...

Dat noem je nog eens last minute eitjes.
Ze zijn leuk geworden en wat een goed idee om ze in de oploskoffie te kleuren. Ik maak wit kant nog wel eens oud door het in de thee te zetten maar koffie gaat ietsie sneller denk ik.
Groetjes, Sas

Ros said...

These are gorgeous!!

Stella said...

Scháttig! Ik gelofo dat ik ook maar oploskoffie moet halen :)

Martha said...

Ze zijn erg leuk geworden Lenet!!!

Nicole said...

Wauw! De eieren zijn echt prachtig geworden! Groetjes Nicole

Kitty said...

Een ei is geen ei... beetje late reactie van me maar ze zijn super Lenet!

liszha said...

Zo hee, wat zijn ze gaaf! Heb je echt eieren gebruikt of tampax?
Ik heb veel gemist zie ik. Ik moet even bijlezen/kijken hier.
Kwam eigenlijk alleen om lint te bestellen.
Liefs

Marti McClure said...

These eggs are wonderful! I love your blog, it is filled with beautiful creations. Thanks for the inspiration! ~Marti