Free diecutting files

Tuesday 26 April 2011

Jammer en wat leuks..

Helaas ziet het er naar uit dat de Meet and Greet niet door kan gaan..er zijn te weinig aan meldingen..helaas..
Mocht je wel willen komen en je hebt jezelf nog niet aangemeld, doe dat dan nog snel het kan nog tot 30 april, misschien komen we dan toch nog aan de benodigde deelnemers en kan het toch nog door gaan.
Je kunt je HIER aan melden..

Dan heb ik ook nog wat leuks..ik zag dat ik al bijna 750 volgers heb!! Jeetje!! Dat vind ik toch wel een candy waard..hou mijn blog dus in de gaten want bij 750 volgers ga ik er een verloten.

Photobucket

6 comments:

Marjanne said...

Ja wat ontzettend jammer van de Meet and Grret, het leek zo leuk!!! Maar misschien komen er nog inschrijvers bij!!
En 750 volgers MEID!!! dat is VEEEEEL ik ben benieuwd naar de candy!

Pink Princess said...

Jammer voor jullie....voor MIJ is de afstand Almere-Gieterveen(Drenthe) gewoon veel te groot met openbaar vervoer. 750 volgers...joh wat een hoop hihi.

Groetjes van Marian

Annemieke said...

Woooow bijna 750... Gefeliciteerd!! Ik hou je blog in de gaten!
Groetjes, Annemieke

Sientje said...

Bijna 750 volgers tjonge das een boel. En ondanks dat ik elke dag je blog bekijk (je staat in mijn favoriete bloglijst op mijn blog) ben ik nog geen volger. Laat ik dus bij deze dan maar gelijk volger worden. Dan moet je er nog 4 ipv 5.

liszha said...

Het is ontzettend jammer! Maar ja, helaas.
750!!! Hallelujah, dat is veel! Maar verdiend!

Petra said...

Zo dat is inderdaad heel erg knap!! Jammer van de meet & greet!

En heb je je nog vermaakt met de glee youtube filmpjes *lol*, verslavend hé

groetjes Petra