Free diecutting files

Sunday 11 March 2012

Birthday wishes..

En de nieuwe sketch challenge van CardPatterns #156 is ook online..op het eeste gezicht had ik zoiets van ojee...maar toen ik het even liet bezinken  viel het kwartje en werdt dit mijn uitwerking. Ik ben er weer happy mee.
Onze sponsor deze keer is Market Street Stamps en de gelukkige random gekozen winnaar krijgt een hele leuke set stempels. Ga maar eens gauw op de blog kijken en neem ddan meteen een kijkje naar de  sketch en de geweldige uitwerkingen van de rest van het team..zeker weten dat je inspiratie krijgt.
Voor de  challenge van waltzing mouse eve naar beneden scrollen.

And Cardpatterns # 156 is now online to. At first I had some difficulties with it but after a while it sudenly came to me, and I can say I'm happy with the result.
Our sponser this week is Market street stamps and one lucky random choosen winner gets a beautiful set of their stamps. Hop over to the challenge blog to take a look at them. While you there you can take a look at the sketch and gorgeous takes of the designteam, I'm shure you  will  get a lot of inspiration. Hope to see you there.

For the waltzingmouse challenge : scroll down.

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

9 comments:

Zaanse Zolder said...

Wat een heerlijk zoet kaartje, mooi hoor!

Martha said...

Wat een super mooi kaartje Lenet!! Prachtig die grote bloem zo!!
En mooie kleurencombinatie :-)
Groetjes,
Martha

Zussenknutsel said...

Supermooi kaartje!
Kom ook eens kijken op ons blog Zussenknutsel.blogspot.com & mischien wil je meedoen met de candy?
-xx- Charlotte & Lieke
Zussenknutsel.blogspot.com
Zussenknutsel@ziggo.nl

Jacqueline (Sjakkie) said...

Wat een geweldig mooi kaartje Lenet, super gaaf!
Groetjes van Jacqueline

Cornelie said...

Ja ik had precies hetzelfde;Heb ik dat! Maar idd, euiteindelijk tevreden met het resultaat! Heel anders als jouw uitwerking, maar dat is juist zo leuk!
De jouwe is een echte Lenet zullen we maar zeggen!
Groetjes Cornelie

Fienny :) said...

Heey Lenet,
Allereerst wil ik jouw, mijn excuses aanbieden. Ik reageer veel te weinig, op jouw HELE MOOIE CREATIES!!!! Ik moet mij schamen
:( en dat doe ik ook bij deze.
Soms heb ik helemaal géén tijd, maar wil ik toch ff kijken. Maar dan heb ik dus zéker géén tijd om te reageren. En vervolgens kijk ik weer, en reageer wéér niet, Foei, dat is niet nétjes van mij, SORRY!!!!! En dat terwijl ik zó van jouw kunstwerkjes geniet. Dus bij deze bied ik jouw mijn wél gemeende excuus aan.
Vervolgens wil ik niet reageren op de laatste kaarten en creaties die langs zijn gekomen. Nou Lenet, ik zeg het je!!!!!!
WAUWWWWWWWWW...........GEWELDIG!!!
Écht waar, wat mooi weer allemaal!
Jij gebruikt heel mooi papier, mooie kleuren, het past allemaal zo goed bij elkaar. Goeie afwerking van de kaarten en ga zo maar door. Nou meid, 1 héle díkke pluim op jouw mooie hoed :)
JIJ KUNT ER WAT VAN ZEG!!!!!!!!!!
Ik ben altijd heel blij dat jij al dat mooi's met ons deeld, en ons daar ook zo van laat mee genieten.
Lenet.....DANK JE WEL xxx
Hele fijne zondag voor jou en jouw gezin, geniet ervan.
Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)

Marjanne said...

dit is weer een droomkaartje...

De Creakeet van Peet said...

SCHITTEREND!!!!!!!!!!!!! kan niet anders zegge..knuf peet

Марина Смирнова said...

I am excited! So wonderfull, WOW!!!