Free diecutting files

Sunday 20 March 2016

Happy Day

Hier ben ik weer met een Kaart gemaakt met de sketch voor deze week van het  Mojo Monday Challenge Blog
Het gebruikte papier is van Iralamija etsy shop. Designed by  Beatrice Jennings. super gaaf papier en blijft toch een van mijn favorieten. Het is digitaal dus het raakt nooit op wat ik zelf erg prettig vind. 
Even een toevoeging en antwoord op Margot haar vraag. Ik print het uit op cardstock..maar je kunt het natuurlijk uitprinten waarop je wilt.
Bedankt voor het langskomen. Als je een berichtje achterlaat kom ik zeker ook even bij jou langs.
Photobucket

11 comments:

yvon said...

Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt. Prachtig.

Lieve groetjes, Yvon

Maia said...

Wat leuk dat je weer meer gaat bloggen!
Wel meer werk om alles bij te houden maar ik vind het toch nog steeds inderdaad leuker dan Facebook.
Prachtig je kaart altijd zo perfect gemaakt in prachtige kleurtjes!
Je stad van Tim Holz is echt prachtig zie ik oude vorige kaart die ook weer fantastisch is.
Bedankt voor je reactie op mijn blog, als het goed is heb je daar ook wat challenge blogs zien staan.
Fijne creatieve week
Groetjes Maia

Julee (Vervegirl) said...

Such a beautifully done card. So pretty! Thanks for playing along with Mojo Monday!

Margot said...

Supermooi! Handig papier wat nooit opraakt ;) welk papier gebruik je dan om te printen?

Loralei said...

I love it! It's the best card on the site this week.....hope you post more in the future on the Mojo Monday blog, I like to look at what other people do, gives me inspiration.

Ankie vd Polder said...

Hij is echt supermooi geworden. Het papier is ook erg gaaf. Ik zag trouwens dat je mkjn volger bent geworden. Leuk, en van harte welkom. Groetjes, Ankie

Unknown said...

Wat is die geweldig mooi zeg!!!
Groetjes lida

Wiebine said...

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Lenet en wat super handig, dat zelf geprinte papier, erg handig,
groetjes,
Wiebine

janfien said...

Wat mooi weer, Lenet. Dat papier ben ik al een paar keer tegen gekomen, maar nu zie ik hoe leuk je er mee kunt werken.

Angela said...

Wow Lenet dit is écht een beauty! Wat prachtig DP heb je gebruikt.
Ik werk ook graag met digitaal DP.... neemt niet zo veel ruimte in hihi!
Alleen ben ik zo stom geweest op alles op een usb stick te zetten en geen back up te maken. Nu is mijn usb stick gecrasht. Ik dacht dat ik alles kwijt was, maar gelukkig heeft mijn buurman nog aardig wat terug kunnen halen. Heb nu maar gelijk een back up gemaakt.

Pet73 said...

Love your card, it's wonderful!