Free diecutting files

Tuesday 10 October 2017

The Card concept.


Hallo
Hier ben ik weer eens met een kaartje. Deze heb ik gemaakt voor de Challenge van de Cardconcept.
Het thema van deze challenge is Rustic Naturals.   Nou ik denk zo maar dat ik daar wel aan voldaan heb . Ik heb hier voor het geweldige papier van 49 and market gebruikt , en dan wel de lijn vintage artistry... zo gaaf en zeker een van mijn favorieten.
Nou weet ik dat het al weer een tijdje terug is dat ik wat heb gepost op mijn blog , maar heb niet echt stil gezeten hoor.  De komende dagen zal ik nog wel even posten wat ik heb gemaakt maar nog niet op mijn blog heb gezet.
Ik heb mijn zolder ook weer eens onder handen genomen dus alles is weer netjes en op orde, dat werkt toch een stuk fijner.
Dus...more to come soon. 
Nu ga ik dit kaartje even gauw in sturen anders vergeet ik het weer en ben ik weer te laat.

4 comments:

Astrid Maclean said...

An adorable card with stunning layers!
Also wanted to say, thanks so much for visiting my blog and leaving such a lovely comment. I really like your work and am now your latest follower :o)

Mona Pendleton said...

So very pretty Lenet! Love the fancy bow and cluster of beautiful blossoms!

Julee (Vervegirl) said...

This is so fabulous! Your assemblage is just divine.

Creating with Susan said...

WOW!!! This is amazing! The layers, the texture, the detail! Love it! Thanks so much for joining us this week at The Card Concept.