Free diecutting files

Thursday 17 May 2018

Precious Memories.

Deze maand zijn  we als Maja Design DT,  guest designers bij  the More Than Words Challenge. 
Een Challege blog dat oa werkt met moodboards. 
Deze maand is dit het moodboard van hun challenge :
De challenge is use the word  memory and a frame.
Ik kwam uit op de onderstaande layout.

   
Een foto van de kids toen ze nog klein waren , dit is echt eeen precious memorie, ze worden zo snel groot ! ( ze zijn inmiddels 23 en 20 jaar) en heb  echt wel genoten van de tijd dat ze nog klein waren.                                                                     
                                                                  

 ik heb een aantal lijstje s gebruikt een grote om de foto , een paar kleine in de hoek en een paar achter de bloemen gestoken

Voor ik heb papier uit de lijn van vintage summer gebruikt, zeker een van mijn favorieten.

Leuk dat je even langs kwam..Als je een berichtje achterlaat kom ik ook even bij jou om je werk bewonderen.

2 comments:

Aartje said...

De moodboard foto verscheen in mijn leeslijst en ik dacht wat zou ze daar nu mee gedaan hebben,
Maar wow wat mooi is dat geworden met die kleine lijstjes gecombineerd met die mooie bloemenpartij en de parels.
Groeten, Aartje

Maudy said...

Super gaaf. Leuk om weer eens een lay Out te zien en ooohhh wat zijn ze hier nog ini mini! leuk